איך לעזור? טוב ששאלתם!

טוב, אז אני מאמין שכנראה שסינגולריות וטראנסהומניזם וכל העניין הזה באמת הולך לקרות. וגם נראה לי להשתייך לקבוצת אנשים שחושבים כמוני, כמו זו, למשל. אז אני ממשיך לקרוא את החומר, לראות את הסרטים, לעקוב אחר הבלוגים, אולי אפילו לתרום איזה מאמר או שניים.
אבל מה אפשר לעשות מעבר לזה? איך אפשר באמת לתרום ולקדם ולעזור לעתיד הזה לקרות?

אז במקום להמציא את הגלגל, מצאתי (והתאמתי קלות) כמה רעיונות מהחלוצים של כל הסיפור, שכנראה שאלו את עצמם אותם שאלות הרבה לפניי.
הנה זה:

שתף את זה

דברו עם החברים, בני המשפחה, אהובים, ועמיתים למיניהם על SENS ועל סינגולריות ושתפו למה אתם מתלהבים מהאתגר הזה של עולם של חיים ושפע ואין סוף אפשרויות.
אם יש לכם אתר או בלוג, עזרו לחנך את הקוראים שלכם על ידי שיתוף חומר ורעיונות , ועל ידי קישור לאתר שלנו, של SENSשל קורצוויל או כל אחד אחר שאתם מאמינים בו (רשימה תמצאו בסוף הפוסט הזה). היו מוכנים לענות לשאלות הנפוצות ולחששותיהם של חבריכם לגבי חייהם בעתיד הקרוב, ללא מחלות וללא הזדקנות. היו מוכנים לדון בעקרונות המדעיים מאחורי כל המוסגים.
למדו והפיצו את המצגת של ריי שפורסמה באחד הפוסטים הקודמים ואת הספר של אוברי "Ending Aging" ועזרו להפיץ עותקים לחברים ועמיתים, וכן לתרום עותקים לספריות ומוסדות וכ"ו.

do the science

אם אתה סטודנט או postdoc בביולוגיה / רפואה: SENS זקוקים לביולוגים לעבוד על היבטים שונים של SENS. ישנם פרופסורים רבים אשר שמחו לפקח על פרויקטים אנטי אייג 'ינג חשובים כי הם מעניינים מסיבות מדעיות.

אם תרצה לעשות מחקר עםSENS אפשר לפנות אליהם. בצירוף קורות חיים, ולתאר את כל חובות הלימודים הנוכחיים (כגון PhD) ואת כמות הזמן שאתם יכולים לתרום ל SENS . כמו כן, נא לציין אם יש היבטים של SENS שבהם אתם טובים במיוח. הדוא"ל שלך צריך להיות מופנה לרכזת המתנדבים שלנו. אנא הפעל את שורת הנושא של הדוא"ל שלך עם "SENS Research Application".
לא יודע לגבי פניות מישראל, אבל כדאי לנסות. מי שצריך קשר ישיר לאוברי, מוזמן לפנות אליו ישירות או אליי אם יש צורך בהפניה אישית..

מי שמעוניין לתרום לפרויקטים אחרים הקשורים לסינגולריות ובינה מלאכותית אפשר לפנות אל: [email protected].
יש להם תוכנית מחקר מאוד רצינית ומגוונת וגם כוללת מלגות ופרסים. כמה מחבריי הטובים מנהלים את המכון וישמחו לקבל הצעות ומעורבות מהמוחות הישראלים. בקרו באתר שלהם

פיתוח מדעי

אם אתה ביולוג: קרא את המאמרים על טכנולוגיות שאנחנו צריכים לפתח. כמו כן, ,האזינו ותקראו על הכנסים המדעיים שלנו: IABG 10; בקרו ב SENS2 ובאחרון SENS3 . אם אתם עדיין סקפטים, שתפו את ד"ר דה גריי מדוע –מי יודע, יכול להיות שאתם צודקים. אם תרצו לעבוד עם דר' דה גריי ישירות, או בכל נושא הקשור אליו, אתם מוזמנים לפנות אליו והוא ייקשר אתכם עם אנשים אחרים שעובדים על אותו נושא.

תרומה כספית

כמובן, כל התקדמות מדעית ובוודאי פריצת דרך כמו עבודתו של אוברי צורכת כסף, והרבה.
לצערנו, לפעמים נדמה שכל מה שמפריד ביננו לבין אל מוות זה עניין טריוויאלי של כסף!
החלק הטוב בזה הוא שזה תלוי בכל אחד מאיתנו לשים את הכסף בידי המדענים אשר יכולים להביא את המדע החדש SENS מן המעבדה אל המרפאה. קרן SENS מוקדשת ישירות למשימה זו. תוכנית המחקר SENS משקיעה ישירות את התרומה שלך למחקר המדעי אשר ישפיע על איכות ואורך חייך!
תרום עכשיו!

אם לחילופין, סינגולריות ובינה מלאכותית זה הקטע שלך, תוכלו לתרום ישירות לאיזה מחקר שאתם מאמינים בו מהרשימה של Singularity Institute for AI.

יחסי ציבור

בימינו כל הצלחה זה עניין של יחסי ציבור!
ראינו איזה גלים יכול לעשות מאמר אחד בעיתון מרכזי.
אם אתה עיתונאי או קשור למדיה כלשהי כתוב על ההתקדמות SENS ועבודתה של הקרן. ד"ר דה גריי ישמח לתת ראיונות. לחילופין תוכלו לקדם את נושא הסינגולריות והטראנסהומניזם, כל החומר זמין וכל החלוצים בנושאים זמינים ומוכנים לעזור!

בהצלחה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *